Na zdrowie

Kobieta w formie

autor: Agnieszka Raczyńska

Kobieta w formie

Aby stać się fit kobietą trzeba normalnie ćwiczyć. Polecany jest jogging, jazda na rowerze lub ćwiczenia w domu na sprzęcie fitness. Najważniejsza w tym wszystkim jest motywacja. Przez włączenie szkolenia do swoich procedur fitness, kobiety będą mieć możliwość uzyskania skutecznego treningu i czerpania korzyści temu towarzyszących. Będą one w stanie osiągnąć swój cel jakim często jest utrata wagi.

Przez szkolenia stają się silne. Jest to błędne przekonanie, że, podnoszenie ciężarów może być dokonane jedynie przez mężczyzn. Kobiety też mogą zdecydować się na wykonywanie treningu siłowego i uzyskać korzyści, które z tego płyną. Można to osiągnąć przy wykorzystaniu mniejszych ciężarów i stosowaniu odpowiednich urządzeń, w celu gromadzenia zalet treningu siłowego. Dla kobiet, które muszą schudnąć i chcą osiągnąć idealną figurę podnoszenie ciężarów może być idealnym wyborem do realizacji swoich celów, gdzie motywacja jest na naprawdę wysokim poziomie. Mięśnie mogą być rozwijane poprzez trening siłowy za pomocą hantli lub ciężarów. Wzrost gęstości mięśni i mocy zwiększy tempo przemiany materii. Praca z ciężarami co najmniej dwa razy w tygodniu, przełoży się na znaczną utratę wagi w ciągu roku. To dlatego, że mięśnie zużywają tłuszcz jako źródło energii, a trening z ciężarami skłoni mięśnie do wykorzystanie tłuszczu w szybszym tempie. Kobiety będą więc mogły osiągnąć ogólną utratę wagi z tego szkolenia. Waga tych szkoleń zużywa więcej kalorii niż trening cardio, a efekt zazwyczaj trwa nawet podczas odpoczynku.


Zobacz też: ,